Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Είμαι το νέο Δημοτικό σχολείο Δαμασίου και θέλω ...(φώτο)

Γειά σας φίλοι μου, είμαι το νέο Δημοτικό σχολείο Δαμασίου και όπως βλέπετε,

οι άνθρωποι που εργάζονται για να με φτιάξουν, (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ & ΑΡΜΟΣ) δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, για να είμαι έτοιμο με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. 

Φτου - φτου σκόρδα, σε λίγο καιρό θα είμαι ένα κουκλάκι, ένα κόσμημα χάρη στις άοκνες προσπάθειες και την αγάπη τόσων και τόσων ανθρώπων, που προσπαθουν να είμαστε με τα παιδιά, τους γονείς και τους δασκαλους, πιστοί στο ραντεβού μας, όπως κάθε Σεπτέμβριο. 

Εύχομαι σύντομα μαζί με εμένα, να ετοιμαστούν και τα σπίτια που έπαθαν ζημιές και  καταστράφηκαν από τους σεισμούς του Μαρτίου... Σύντομα θα υποδεχθώ με μεγάλη χαρά, δεκάδες παιδιά του Δαμασίου, που πλέον θα έχουν ένα νέο σύγχρονο και ασφαλές σχολείο, αλλά αν δεν έχουν αντίστοιχα σπίτια για να στεγάσουν τη ζωή και τα όνειρά τους, θα είναι είναι δώρο άδωρο η ύπαρξη μου. Να έχουν νεο σχολείο κι όχι σπίτι ??? Θα είναι δύσκολο ...πολύ δύσκολο και για αυτό ζητάω τα αυτονόητα...


Θέλω να γίνουν τα σπίτια του χωριού, να επιστρέψει η ζωή στους φυσιολογικούς ρυθμούς για το πολύπαθο Δαμάσι, έτσι ώστε να μην χρειαστεί να φύγουν σε άλλες περιοχές οι κάτοικοι του. Αν φύγουν τελικά  εγώ θα μείνω γρήγορα μόνο και έρημο, όπως πολλά ακόμα σχολεία στην ελληνική επαρχία ...

*** Αυτό πιστεύω θα ελεγε σήμερα το νέο δημοτικό σχολείο Δαμασίου αν είχε στόμα και λαλιά...


































Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μεγάλη επιχείρηση της Π.Υ για πυρκαγιά στο πολύπαθο Δαμάσι ( βιντεο)

Μεγάλη φωτιά ξέσπασε τις μεσημβρινές ώρες της Παρασκευής 14 Ιουλίου 2023 σε πλάγια βουνού δυτικά του Δαμασίου που καίει θαμνώδη βλάστηση.

Πήρε... πολυεργαλείο στην επίθεση ο Δαμασιακός

 Ο Δαμασιακός άρχισε τον "χορό" των φετινών καλοκαιρινών μεταγραφών με την απόκτηση του Ανδρέα Χατζηλιόντα και συνεχίζει το "χτίσιμο" της ομάδας ετσι ώστε να έχει ένα γεμάτο και ποιοτικό ρόστερ, ετσι ώστε να παρουσιαστεί πιο δυνατός στο νεο πρωτάθλημα.

Κίνηση "ματ" από το Δαμασιακό που πήρε παικταρά !!!

Το ταλέντο του, αδιαμφισβήτητο... το πάθος του για τη μπάλα, άσβεστο... η αξία του στο ποδοσφαιρικό "χρηματιστήριο",  συνεχώς ανεβαίνει... οι προτάσεις από τις ομάδες, πέφτουν "βροχή" , αλλά εκείνος προτίμησε την πρόταση του Δαμασιακού.