Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Χ. Ταμπαθάνης : Η ζωή στο θάλαμο αρνητικής πίεσης είναι άθλια, προσέξτε την υγεία σας εκεί έξω

Ανακοίνωσε μόνος του, χωρίς να υπολογίζει κανένα κόστος, πώς είναι θετικός στον κορωνοϊό covid19 και έδειξε για άλλη φορά, πόσο σοβαρός επαγγελματίας είναι ο Χαρίλαος Ταμπαθάνης,
που τηρεί τον όρκο του Ιπποκράτη. Με αίσθημα υψηλής ευθύνης απέναντι στον συνάνθρωπο και χωρίς να το πολύ σκεφτεί όπως μας είπε, αποφάσισε πως ο κόσμος πρέπει να ξέρει το πρόβλημά του για να πάρει τα κατάλληλα μέτρα.


Από τον θαλαμο αρνητικης πιεσης όπου νοσηλευεται, από το απόγευμα της Πέμπτης 2 Απριλίου 2020,  ο 47χρονος Τυρναβίτης ΩΡΛ γιατρός, μας περιγράφει πως είναι η ζωή μέσα σε αυτές τις συνθήκες και δηλώνει ξεκάθαρα πως δεν φοβάται τον κορωνοϊο και πως είναι όπως πάντα, πολύ αισιόδοξος.
 Ήθελα να τον ρωτήσω αν φοβάται για τη ζωή του, μιας ο κορωνοϊός του προκάλεσε βαριάς μορφής πνευμονία, με σοβαρό πρόβλημα στην αναπνοή και πυρετό που έφτασε στο 41, αλλά η αισιοδοξία του αυτή και η διάθεσή του γρήγορα να είναι έξω και πάλι μαζί μας, δεν με άφησε να το τολμήσω.
Είναι η 4η μέρα, μου λεει, που βρίσκομαι εδώ στο Πανεπιστημιακό Λάρισας που αποτέλει Νοσοκομείο αναφοράς για τον κορωνοϊό στην περιοχή μας. Όσο μιλάμε, η ανάσα του αρκετές κόβεται ... λαχανιάζει για λίγο, αλλά δεν θελει να σταματήσουμε τη συνέντευξη. Παίρνει λίγες ανάσες και συνεχίζει επειδή όπως μας είπε, έχει να μας πει κάποια πράγματα.

Είμαι σε θαλαμο αρνητικης πιεσης με κλειστά παράθυρα και πόρτες. Πλέον με την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή που μου χορηγείται, ο πυρετός έπεσε στο 37.5. Μου έδωσαν την ίδια αγωγή που δόθηκε πριν λίγες μέρες και στον βουλευτή της ΝΔ Λάρισας, Χρήστο Κέλλα (που νοσηλευόταν κι εκείνος με κορωνοϊό στο ΠΝΛ) και αμέσως ο πυρετός υποχώρησε αρκετά.


Δεν μπορώ να σας πω πως είμαι καλά και πως να το πω αυτό ? όταν πάω τουαλέτα χωρίς βοήθεια στην αναπνοή,  μέχρι να επιστρέψω στο θάλαμο μου κόβεται η ανάσα. Με δυσκολία ανασαίνω και αυτό είναι λογικό κι επόμενο, μιας και έχω υποστεί βαριά πνευμονία εξ αιτίας του κορωνοϊού. Είναι η 3η φορά που με "χτυπάει" η πνευμονία στη ζωή μου και μπορώ να σας πω με σιγουριά πώς είναι η χειρότερης μορφής, επειδή ο κορωνοϊός είναι τέλειος διαφορετικός από το κοινό κρύωμα. Δεν το βάζω κάτω όμως.

Η ψυχολογία μου είναι πάρα πολύ καλή και παραμένω αισιόδοξος όπως πάντα.  Γιατρός πρώτης γραμμής με πολύ δυνατό βιογραφικό και με ασθενείς που τον προτιμάνε λόγω του κύρους του, θέλει μέσα από το πρόβλημα του να δώσει τα "φώτα" του για άλλη μια φορά σε όλους εμάς εδω έξω. Γνώριζα λέει από την αρχή αυτής της πανδημίας πώς ίσως και το 70% από εμάς να κολλήσει τον κορωνοϊό και κάποιοι δεν με πίστεψαν.


Σε εμένα "έτυχε" να είμαι το πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα στην περιοχή μου και λέω πως δεν ήρθε το τέλος της ζωής, ούτε το τέλος του κόσμου. Άμα κολλήσουμε φώναζα, θα γίνουμε καλά από τη στιγμή που το αντιμετωπίσουμε εγκαίρως και με αισιοδοξία. Να μην το βάλουμε κάτω, να το παλέψουμε και κυρίως να #ΜένουμεΣπίτι επειδή η πρόληψη είναι καλύτερη από την καταστολή. Να τηρούμε ευλαβικά όσα μας προτείνουν οι ειδικοί παιδιά.



"Η ιχνηλάτηση του ιού είναι πολύ δύσκολη. Τα κακόβουλα σχόλια χωρίς στοιχεία μόνο κακό κάνουν."

Δεν ξέρει ποτέ κανένας και δεν θα μάθουμε ποτέ, μας τόνισε, ποιος κόλλησε εμένα και ποιους κόλλησα άθελά μου εγώ. Τη σειρά δυστυχώς, δεν μπορεί κανένας να την πει με σιγουριά. Εγώ νομίζω πως κόλλησα από ένα ηλικιωμένο σε σούπερ μάρκετ που φτερνίστηκε πάνω μου, αλλά και πάλι δεν μπορώ να είμαι σίγουρος. Μπορεί να με κόλλησε κάποιος έξω ή κάποιος που ήρθε στο ιατρείο. Λένε διάφορα για μένα και τα περισσότερα τα μαθαίνω. Έφτασαν σε σημείο να κάνουν καταγγελία στην αστυνομία πως ήξερά πως έχω τον κορωνοϊό και παρόλα αυτά συνέχιζα να δέχομαι ασθενείς. Αυτό είναι τραγικό και μου προκαλεί θλίψη.


Ως γιατρός αν ηξερά πώς έχω κολλήσει τον κορωνοϊό θα πήγαινα όσο πιο γρήγορα μπορούσα στο νοσοκομείο, επειδή πολύ απλά, γνωρίζω τον κίνδυνο που διατρέχει κάποιος που αργεί να εισαχθεί σε νοσοκομείο. Αν το ήξερα, οπως κάποιοι κακοβούλα ισχυρίστηκαν,  θα έμενα μακριά από την αρραβωνιαστηκιά με την οποία συζούμε και τους οικείους μου. Δυστυχώς δεν το ήξερα και κόλλησε και εκείνη κορωνοϊό και είναι σε καραντίνα στο σπίτι μας από την περασμένη Πέμπτη 2/4.  Ευτυχώς όμως, τα περισσότερα είναι μηνύματα συμπαράστασης και αυτό με "οπλίζει" με δύναμη. Τους ευχαριστώ μέσα από την ψυχή μου όλους όσοι ενδιαφέρονται για την υγεία μου και μου το δείχνουν με κάθε τρόπο. Θέλω να σας πω από εδώ μέσα κάτι που δεν το κρύβω, με ενόχλησε πολύ.


Τα κακόβουλα σχόλια και η αναπαραγωγή των αναληθών φημών που μεταδίδουν κάποιοι, καλά θα κάνουν να σταματήσουν. Είμαι υπεύθυνος άνθρωπος και ακόμη πιο υπεύθυνος ως γιατρός. Μόλις διαπίστωσα πως ίσως να έχω τον κορωνοϊό, αμέσως έκλεισα τα ιατρεία, πήγα να εξεταστώ και μόλις έμαθα πως είμαι θετικός αμέσως σας το κοινοποίησα,  πράττοντας με ευθύνη απέναντι σας τα δέοντα. Ο Χαρίλαος Ταμπαθάνης που εδώ καιρό μας έχει δείξει με παράξεις το ήθος του ως γιατρός και ως άνθρωπος, συμπλήρωσε σε αυτό το σημείο : Όσοι διαδίδουν τις αναλήθειες αυτές σε βάρος μου, μόνο κακό κάνουν στην κοινή γνώμη και σπέρνουν τον πανικό. Ως γνωστόν ο πανικός και φόβος μπορεί να έχουνε πολύ χειρότερες συνέπειες στην κοινωνία μας.

"Είναι άθλια η ζωή εδώ μέσα στο θάλαμο."

Ο θάλαμος αρνητικής πίεσης, είναι ένα μικρό δωμάτιο απολύτου περιορισμού, που δεν μπορείς να ανοίξεις το παράθυρο, ούτε την πόρτα. Ο φυλακισμένος πίστεψε με, είναι καλύτερα από εμάς που νοσηλευόμαστε σε θάλαμο αρνητικής πίεσης, αφού μπορεί να βγει και να προαυλιστεί ενώ εμείς όχι. Δεν μπαίνει κανείς μέσα και οι νοσηλευτές από το παραθυράκι μας μιλάνε, δεν υπάρχει μέσο κάποιας ψυχαγωγίας ούτε φυσικά τηλεόραση. Πάμε με δυσκολία στην τουαλέτα και όλες οι εξετάσεις γίνονται σε αυτό τον θάλαμο. Εκτός αν χρειαστεί αξονική.  Είναι πολύ δύσκολες οι συνθήκες εδώ μέσα, η ζωή εδώ στο θάλαμο είναι άθλια και δεν σας το λέω για να σας τρομάξω, αλλά για να σας ταρακουνήσω, να καταλάβετε πόσο επικίνδυνος και πόσο επιθετικός είναι ο ιός αυτός. Προσέξτε
και δείτε πόσους κινδύνους διατρέχετε αν δεν τηρείτε όσα λένε τόσες μέρες οι ειδικοί σε όλο τον κόσμο.


Εγώ δεν είχα προβλήματα υγείας (πλην της μέσης που έχω κήλες) ούτε καταχρήσεις έκανα. Έχω κάποια λίγα περιττά κιλά αλλά ούτε έπινα ούτε κάπνιζα κι όμως έπαθα από τον κορωνοϊό βαριάς μορφής πνευμονία και ανέβασα 41 πυρετό. Εκεί που μιλάμε ακούγεται μια φωνή που μας διακόπτει : Χαρίλαε τι θερμοκρασία έχεις ??? 37.5 απαντά εκείνος και τον ρωτάω αυτό πάλι την ήταν ??? Και μου απαντάει, δεν σας είπα πως ούτε η πόρτα ανοίγει εύκολα ??? Με ρώτησαν από το παραθυράκι να τους πω, πόσο πυρετό έχω ...
Και συνέχισε, προσέξτε κάντε καλή μεσογειακή διατροφή, φάτε αγνά σωστά μαγειρεμένα σπιτικά φαγητά, πιείτε φυσικούς χυμούς, κάντε γυμναστική. Κόψτε τις καταχρήσεις και το τσιγάρο. Τηρείτε τους προβλεπόμενους κανόνες υγιεινής ειδικά τώρα με τον κορωνοϊό, κόψτε τις συναθροίσεις και τις άσκοπες μετακινήσεις και μην ξεχνάτε αν θέλετε τη υγεία σας αλλά και των διπλανό σας,  να κάνετε όσα λένε οι ειδικοί. Μόνο έτσι θα περιορίσουμε την μετάδοση αυτού του φονικού αότατου ιού που εξαπλώθηκε σε όλη τη γη. 
#ΜένουμεΣπίτι #ΜένουμεΥγιείς 


"Η γνωστοποίηση του προβλήματος υγείας από τον ίδιο, χωρίς να σκεφτεί το οποιοδήποτε επαγγελματικό κόστος"

Ο ωτορινολαρυγγολόγος Χαρίλαος Ταμπαθάνης,  θέλοντας να γνωστοποιήσει το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει, τόνισε πως η δημοσιοποίηση του προβλήματος ειναι μια πράξη ευθύνης του ίδιου προς την τοπική κοινωνία και στα άτομα με τα οποία ήλθε σε επαφή. Ο γιατρός σημείωσε ότι λόγω έντονων πόνων στη μέση, (που επιδεινώθηκαν το απόγευμα της Τρίτης 31 Μαρτίου), δεν πήγε στο ιατρείο του απο εκεινη την ημέρα. Τα πρώτα ανησυχητικά συμπτώματα δύσπνοιας και πυρετού άρχισαν να εμφανίζονται αργά την Τετάρτη 1/4 με αποτέλεσμα αμέσως να απευθυνθεί στο νοσοκομείο.


Η κατάσταση της υγείας του ειναι σταθερή πλέον και του χορηγείται οξυγόνο. Με τη δημοσιοποίηση του γεγονότος πως είναι θετικός στον corona virus covid19,  καλεί
όσους ηλθαν σε επαφή μαζί του το τελευταίο διάστημα, και αν εμφανίσουν κάποια συμπτώματα, να επικοινωνήσουν γρήγορα με τον ΕΟΔΥ.
Αξίζει να σημειωθεί οτι ο κ. Ταμπαθάνης πιστεύει οτι ίσως κόλλησε τον ιό κατά τη διάρκεια πρόσφατης επίσκεψής του, σε σούπερ μάρκετ της Λάρισας, όταν δίπλα του φτερνίστηκε κάποιο άτομο.

Ερ: Γιατρέ, νομίζω πως μέχρι στιγμής, δεν άκουσα από κανένα επαγγελματία να ανακοινώνει πως έχει κολλήσει κορωνοϊό. Δεν σκέφθηκες καθόλου το ενδεχόμενο επαγγελαμτικό κόστος ???

Τα σκέφθηκα όλα πάρα πολύ γρήγορα και χωρίς δεύτερη σκέψη, ως όφειλα ως υπεύθυνος άνθρωπος, ενημέρωσα τους συμπολίτες μου και τους ασθενείς μου για την κατάσταση της υγείας μου. Αυτό το έκανα για να μπορέσουμε να προλάβουμε, να προφυλάξουμε άμεσα τους ασθενείς μου, που ήρθαμε σε άμεση επαφή αλλα και τους οικείους τους και όλους τους συμπολίτες μας με τους οποίους ενδεχομένως ήρθα σε επαφή. Ξέρω πως είναι δύσκολη η απόφαση που πήρα και πολύ πιθανόν αυτό να έχει επιπτώσεις στο επάγγελμά μου.


Είμαι όμως σίγουρος πως έπραξα το σωστό και ο κόσμος καταλαβαίνει. Ξέρει και δεν θα επιρρεαστεί από κάποιες λίγες κακόβουλες φήμες που προκλήθηκαν από το φόβο κάποιων.

Εδώ θα ήθελα να σας ενηρώσω πως εγώ προσωπικά από εδώ που είμαι και στην κατάσταση που είμαι, επικοινώνησα και με τους ασθενείς από το ιατρείο μου στη Λάρισα. Όλοι τους είναι καλά χωρίς συμπτώματα όπως μου είπαν. Μάλιστα 2 άντρες και δύο γυναίκες (μέχρι χθες αυτός ο αριθμός) μου είπαν πως έκαναν το τεστ και ευτυχώς ήταν αρνητικοί. Έχω αίσθημα ευθύνης λοιπόν και με ενδιαφέρομαι για την υγεία τους.


Και στα δύο ιατρεία (Λάρισα και Τύρναβο) μέχρι στιγμής, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε και εγώ και η βοηθός μου (δύο φορές με τους περισσότερους) διαπιστώθηκε πως όσοι έκαναν το τεστ ήταν αρνητικοί, οι περισσότεροι δεν έχουν συμπτώματα και μόνο ένας ο 75χρονος από το Δαμάσι δυστυχώς βγήκε θετικός στον κορωνοϊό. Του εύχομαι ότι καλύτερο και ταχεία ανάρρωση.

"Με κορωνοϊό και 29χρονη αρραβωνιαστικά του γιατρού "

Η αρραβωνιαστηκιά μου είναι το 2ο κρούσμα που σχετίζεται με εμένα μετά τον 75χρονο από το Δαμάσι που και εκείνος είναι θετικός. 
Η αρραβωνιαστικά μου ειναι από το Συκούριο, και το Σάββατο 4/4 αργά το απόγευμα, μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο εδώ στο Πανεσπιτημιακό νοσοκομείο ως ύποπτο κρούσμα με covid19 και ενώ είχε πυρετό (δέκατα) και ελαφριά δύσπνοια. Της έγιναν οι απαραίτητες εξετάσεις οι οποίες ήταν πολύ καλές και της χορηγήθηκε όπως μας είπε ο αρραβωνιαστικός της, ειδική για τον κορωνοϊό, φαρμακευτική αγωγή.


Το βράδυ της Κυριακής 5 Απριλίου και ενώ και η ίδια βιώνε την άσχημη εμπειρία του θαλάμου αρνητικής πίεσης όπου βρισκόταν, βγήκαν τα αποτελέσματα από το τεστ που της έγινε για τον covid19 και επιβεβαιώθηκαν οι φόβοι της. Όπως μας είπε σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε, ήταν βέβαιη πως είχε κολλήσει και αυτή τον ιό και ήταν εμφανώς στεναχωρημένη και αγχωμένη. Η δυσφορία της ήταν έκδηλη μέσα στο θάλαμο αρνητική πίεσης όπου βρισκόταν χωρίς να έχει το δικαίωμα να ανοίξει την πόρτα, το παράθυρο από το χώρο αυτό. Τηλεόραση και άλλες άνεσης εννοείται πως απαγορεύονται και το μόνο που είχε για επικοινωνία με τον έξω κόσμο, ήταν το τηλέφωνο. Εκτός αυτού είναι και σε κακή ψυχολογική κατάσταση, πρώτα απ όλα επειδή ο άνθρωπος που αγαπάει, ο Χαρίλαος Ταμπαθάνης, είναι με βαριά πνευμονία και υψηλό πυρετό σε θάλαμο αρνητικής πίεσης και μετά για την δική της περιπέτεια με τον κορωνοϊό.


Η 29χρονη, που ήταν ήδη σε καραντίνα στο σπίτι στο οποίο συζούν με τον 47χρονο αρραβωνιαστικό της, όπως μας είπαν και οι δύο, (από τη στιγμή που έμαθαν πώς έχει προβληθεί από τον ύπουλο αυτό ιό ο γιατρός ), μίλησε μαζί του τηλεφωνικά και μεταφέρθηκε στο σπίτι της να συνεχίσει την 15ήμερη καραντίνα της, μιας και είναι ασυμπτωματική.


*** Χαρίλαε εύχομαι ολόψυχα αυτή η περιπέτεια με την υγεία σου να τελειώσει σύντομα, να βγειτε με την αρραβωνιαστικία σου νικητές και να επιστρέψετε υγιείς στο σπίτι σας για να συνεχίσεται μαζί, αυτό το όμορφο ταξίδι που λέγεται ζωή !!!
Περαστικά παιδιά και οι ευχές όλων μας είναι μαζί σας !!!



↪Δείτε ακόμα :

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Το περίμενε μας είπε, η 29χρονη αρραβωνιαστικιά του ΩΡΛ γιατρού από τον Τύρναβο, που είναι και αυτή θετική στον κορωνοϊό. 3 μέχρι στιγμής τα κρούσματα με κορωνοϊό μαζί με τον 47χρονο γιατρό από τον Τύρναβο.

↪Δείτε ακόμα :

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ : 24 συμπολίτες μας είχαν πάει στον Ταμπαθάνη. Η επίσημη τοποθέτηση από το ΩΡΛ ιατρείο στον Τύρναβο, ο γιατρός του οποίου έχει κορωνοϊό. Δείτε πόσοι είναι και από πιο μέρος.


***Φώτο από τα social media του γιατρού και από το αρχείο οι αντίστοιχες μέσα στο νοσοκομείο 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τυχαία συνάντηση με αναμνήσεις 27 χρονων

Μια συνάντηση από τα παλιά, που θα ζήλευε ακόμα και η Αγγελική Νικολούλη, είχαμε την περασμένη Τρίτη 2 Απριλίου 2024, στο Κήποθέατρο Αλκαζάρ της Λάρισας.

Μεγάλη επιχείρηση της Π.Υ για πυρκαγιά στο πολύπαθο Δαμάσι ( βιντεο)

Μεγάλη φωτιά ξέσπασε τις μεσημβρινές ώρες της Παρασκευής 14 Ιουλίου 2023 σε πλάγια βουνού δυτικά του Δαμασίου που καίει θαμνώδη βλάστηση.

Πήρε... πολυεργαλείο στην επίθεση ο Δαμασιακός

 Ο Δαμασιακός άρχισε τον "χορό" των φετινών καλοκαιρινών μεταγραφών με την απόκτηση του Ανδρέα Χατζηλιόντα και συνεχίζει το "χτίσιμο" της ομάδας ετσι ώστε να έχει ένα γεμάτο και ποιοτικό ρόστερ, ετσι ώστε να παρουσιαστεί πιο δυνατός στο νεο πρωτάθλημα.