Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η 37χρονη Δαμασιώτισσα που συνελήφθη με αφορολόγητα τσιγάρα, μιλάει για όλα

Η 37χρονη που συνελήφθη στο Δαμάσι, επειδή βρέθηκαν μετά από επώνυμη καταγγελία στο σπίτι της 34 πακέτα τσιγάρα χωρίς να φέρουν την ειδική ένσημη ταινία φόρου κατανάλωσης , δίνει τις δικές της απαντήσεις της για την περιπέτειά της αλλά και όσα έγιναν το πρωί της Τρίτης 7 Φεβρουαρίου με τους αστυνομικούς και την ίδια.


Η Άσπρα Λέτσιου μάλιστα κοινοποίησε στο προφίλ της στο Facebook την δική μας ανάρτηση για τη σύλληψη της.

Δείτε τι έγραψε.


Θέλεις Άσπα να μας πεις από τη δική σου την πλευρά για το τι έγινε ?
Για να μην ακούγονται και λόγια που δεν ισχύουν.

Δεν με απασχολεί το τι λένε,  δεν έκλεψα δεν σκότωσα, ούτε ναρκωτικά είχα!!!
Δεν εχω να φοβηθώ τίποτα αλλά ούτε και να κρύψω κατι...
Έπαιρνα τσιγάρα αφορολόγητα για λίγο χρονικό διάστημα επειδή ειναι φθηνότερα.
Μου είπαν διάφοροι οτι θα με καταγγείλουν γιατί ειναι παράνομο
και οτι θα με καρφώσουν στην αστυνομία για εμπόριο.
Εγω, απλά τους είπα οτι και να έρθει η αστυνομία  τσιγάρα δικά μου θα βρει.
Είχα πολύ καιρό να αγοράσω και την περασμένη Δευτέρα αγόρασα τρεις κούτες.
Την Τρίτη το πρωί ήρθε η ασφάλεια και ένας αστυνομικός στο σπίτι. Μου είπαν, οτι εχουν καταγγελία για εμπόριο. Για εμπόριο τσιγάρων !!!
Τους δέχτηκα στο σπίτι τους έδειξα τις κούτες τις τρεις και ψάξανε μπροστά μου αλλά δεν βρήκαν κατι άλλο και με πήραν στο τμήμα.
Κατέθεσα την αλήθεια , ότι δηλαδή, τα αγόρασα για δικιά μου χρήση. Έβαλα υπογραφές στο αστυνομικό τμήμα στον Τύρναβο και έφυγα,  αυτό ήταν.

Θα κληθείς να πληρώσεις πρόστιμο στο τελωνείο και θα οριστεί τακτική διακάσιμος.

Ναι από οτι μου είπαν μετά τον πρόστιμο θα κληθώ σε τακτική δικάσιμο. Τρεια ή δυο ευρώ για το κάθε πακέτο είναι το πρόστιμο , αλλά για τις εποχές που ζούμε και ένα ευρώ είναι δύσκολο να βρεθεί...
Θα ηταν μεγαλύτερο το πρόστιμο αν είχα πολλά πακέτα και έκανα εμπόριο , που δεν ισχύει κάτι τέτοιο.  Απλά καπνίστρια είμαι...

Ναι αλλά σου έκαναν καταγγελία για εμπόριο.

Ήρθε μια δικαστική κλητήρας και γελούσε. Λέει εγώ νόμιζα θα βρω χιλιάδες πακέτα. Τι καταγγελία είναι αυτή είπε και έφυγε. 

Αν κατηγορηθείς και για εμπόριο? 

Πως θα γίνει αυτό αφού δεν έχουν αποδείξεις ότι έκανα εμπόριο? δεν έβαλαν κατηγορία για εμπορία τσιγάρων Τι να βάλουν , με τριάντα πακέτα?

Πως έφτασαν σε εσένα τι ήξεραν?  

Ηταν καταγγελία και ήταν από άντρα Δαμασιώτη για εμπόριο. 
Δεν γνωρίζω γιατί με κατήγγειλε. Δεν έχω μαλώσει με κανέναν ούτε έχω διάφορες με κανέναν. Εγω κυκλοφορούσα με πακέτα αφορολόγητα κάπνιζα δημόσια και όλοι το ξεραν αλλά . ... Οταν θέλει κάποιος να σε κάνει κακό γίνεται πολύ εύκολα.

Του μίλησες μετά του ζήτησες το λόγο? 

Δεν του μίλησα αλλά να ναι καλά. Δεν θέλω να ξέρω τίποτα δεν ασχολούμαι.
Ότι και να είπε. Δεν έχουν αποδείξεις ότι έκανα εμπόριο και δεν βρήκαν τίποτα. 

Γιατί το έκανες αυτό ?
Δεν ήξερες πώς είναι παράνομο και επικίνδυνο?

Που κάπνιζα αφορολόγητα? Γιατι ειναι σε μισή τιμή... Λόγο οικονομικής κρίσης τα έπαιρνα.

Που τα έβρισκες τα αφορολόγητα τσιγάρα?

Υπαρχουν πολλα σημεια.  Ολοι γνωρίζουν.
Εγώ τα πήρα από τη Λαϊκή αγορά.

Κάτι άλλο θες να προσθέσεις για αυτή την περιπέτεια ?

Οχι...

Αυτό που λένε ότι ξανάρθε η αστυνομία στο σπίτι και σε προειδοποιησαν για αυτό το θέμα ισχύει?

Όχι...
Δεν ήρθε ποτέ η αστυνομία στο σπίτι μου για κανένα θέμα. 

Θα το ανεβάσω αύριο και θα βάλω και το όνομα σου όπως είπες όλα ???

Δεν εχω πρόβλημα να πεις και το όνομα μου !!!
Δεν εχω κανένα πρόβλημα...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τυχαία συνάντηση με αναμνήσεις 27 χρονων

Μια συνάντηση από τα παλιά, που θα ζήλευε ακόμα και η Αγγελική Νικολούλη, είχαμε την περασμένη Τρίτη 2 Απριλίου 2024, στο Κήποθέατρο Αλκαζάρ της Λάρισας.

Μεγάλη επιχείρηση της Π.Υ για πυρκαγιά στο πολύπαθο Δαμάσι ( βιντεο)

Μεγάλη φωτιά ξέσπασε τις μεσημβρινές ώρες της Παρασκευής 14 Ιουλίου 2023 σε πλάγια βουνού δυτικά του Δαμασίου που καίει θαμνώδη βλάστηση.

Πήρε... πολυεργαλείο στην επίθεση ο Δαμασιακός

 Ο Δαμασιακός άρχισε τον "χορό" των φετινών καλοκαιρινών μεταγραφών με την απόκτηση του Ανδρέα Χατζηλιόντα και συνεχίζει το "χτίσιμο" της ομάδας ετσι ώστε να έχει ένα γεμάτο και ποιοτικό ρόστερ, ετσι ώστε να παρουσιαστεί πιο δυνατός στο νεο πρωτάθλημα.